sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Viime päivien kuulumiset

Tänään sain vihdoin ja viimein aikaiseksi siirrettyä kuvat viime päivien asioista koneelle! Eli syssään nyt kaikki asiat tähän samaan postaukseen joten tästä voi tulla piiiiiitkä, toivottavasti jaksatte lukea ja katsella! :) 

No jos mä nyt vaikka aloitan torstaista jolloin kävin pitkästä aikaa tanssimassa Jammah ryhmäni kanssa. Voi että, se tunne kun pääsee tanssimaan. <3 Rakastan tanssimista todella paljon. :) Olen harrastanut poppingia pari vuotta, mutta lopetin sen ja liityin Jammah ryhmään jossa on lyrical hip hopin osaavista mm. break dance osaaviin (+popping, locking, hiphop, ym.) ja siellä sitten opetetaan toisiamme ja muutenkin vain höpötellään mukavia. :)





Harjoteltiin tyttöjen suunnittelemaa mahtavaa ihanaa sarjaa josta en saanut kuvaa koska olin itse mukana heilumassa. :)
 ~
Kaikenlaisia kuvia viikolta.. :)

JEEE, AURINKOLASI KELI! Ei muutakun heti arskat päähän ja ulos!(eli parvekkeelle heh:')

Yks ilta innostuin piirtämään. :) Oon niin mielikuvitukseton että piirsin mallista jonka otin cosmosta. :)


Megan Fox


Lauantai-ilta.



Tällä neidillä on erikseen oma lasikaappi kengille! Hän omistaa mm. nämä jumalaiset korkokengät. <3


=)



Nammm :P
Katsokaa nyt tuon ihanan muijan ihania ripsiä! <3 Jumaloin.


Ah! <3 


Töissä tehtiin lapsille kaiken näköisiä leimoja ja pitihän se minunkin lapsenmielinen kun olen niin saada ankkuri ja sydän käteen. :D 



Tällaiselta näyttää mun kulunut viikko. Jos on jotai kyssäreitä tai muuten vaa kommentoitavaa niin pistähän kommenttii. :)

xoxo Ella-

4 kommenttia: