sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Brunetesta blondiksi ja synttäri tunnelmaa

Huhhuhh mikä super mukava viikonloppu takana päin. Vietettiin hyvän ystäväni syntymäpäiviä lauantaina (kuvia löytyy lopusta) ja perjantaina jatkoin ikuisuus projektiani eli hiusteni vaalennusta..Voin kertoa että nyt kun vihdoin olen saanut hiukseni värjättyä ruskeista vaaleiksi niin toivon että en saa päähäni taas uusia ideoita esim, "hei värjäänpä hiukseni mustiksi!" Sen verran rahaa paloi ja hiuksia lähti..mutta olen suht. tyytyväinen lopputulokseen. :) Tavoitteeni on siis saada pastellin violetti tukka! :)

Tästä lähdettiin.
Liukuvärjäystä.


Värinpoistoa.
Vaaleneevaalenee :)


Kyllä sieltä vähän violetin sävyä on havaittavissa. :) Jeeij.
En edes kehtaa kertoa kuinka monta värinpoistoa ja vaalennusta minun täytyi tehdä ennenkuin pääsin tähän lopputulokseen. Ihmettelen miten mulla on hiukset ylipäätään päässä vielä. :D Mutta joo..  mulla on tosiaan pidennykset joissakin noissa kuvissa ja oma hiusten pituus on siis tuo mikä viimisissä kuvissa näkyy. :) 


Syntymäpäivä juhlaa. :)
Ystäväni täytti 28-vuotta(eihän uskoisi)! tässä muutama kuva pirskeistä! :) Meillä oli todella mahtava ilta, hyvää kakkua, boolia ja pikkupurtavaa. Putouksesta tuttu still kuvakin tehtiin koko köörin kanssa (n. 15 ihmistä) mutta en sitä viitsinyt tänne laittaa kun en muistanut kysyä lupaa kaikilta! 


Syntymäpäivä sankari <3






Ystäväni sai mitä eriskummallisempia lahjoja. :D


Omnom :)







xoxo Ella-

1 kommentti: