maanantai 29. huhtikuuta 2013

fail


Kuten kuvastakin jo näkyy mun hiukset on kokeneet ihan toisenlaisen väri muutoksen. Mulla on nyt melko pitkään ollut pastellin violetit hiukset ja tänään sit aloin värjäämään hiuksia Take Away Colorin 10.01 ice ice blondy kestosävytteellä. Ostin sävytteen ihan sen takia että se ei rasita hiusta vaan hius säilyy hyväkuntoisena. Väristä olisi pitänyt tulla kirkas tuhkanvaalea mutta jostain syystä mun hiukset värjäytyi aivan vihreiksi?! Mitähän mä tein väärin... En oikeen tiedä mitä mä voin tehdä näille hiuksille että saisin nämä jotenkin "pelastettua"...(vinkkejä otetaan ilolla vastaan!) Ja joo voisin toki käydä ostamassa kaupasta vaalennusvärin, mutta mun hiukset on jo niin hamppuiset että jos  tähän vielä vaalennuksen/värinpoiston laitan niin sen jälkeen mun ois sama leikata koko tukka pois..tai sitten se tippuis jo ilman leikkaamistakin. :D NOH jos jotain hyvää tässä asiassa on niin huomenna on vappu ja sillon voi olla vaikka minkäväristä tukkaa ja vaatetta yms.. että sillee ihan sama, mutta entäs vapun jälkeen?? APUAA...



2 kommenttia: