tiistai 2. huhtikuuta 2013

Extempore reissu Helsinkiin!

Hei vaan kaikille! :) on taas vierähtänyt pidempi aika etten ole tänne kirjoitellut. Mutta ihan aluksi! Haluan kiittää kaikkia jotka ovat äänestäneet meidän joukkuetta Sunsilkin Ibiza kilpailussa! Aivan uskomaton nousu tullut nyt kahden päivän aikana! Ollaan nyt sijalla 4!! Ja se on teidän äänestäneiden ansiota. <3 Kiitos! Toivottavasti pysytään kärki kymmenikössä loppuun saakka niin päästään loppukilpailuun. :) http://www.sunsilk.fi/team/236



Mutta nyt aattelin vähän kertoa että mitä mulle kuuluu ja mitä oon touhuillut viime päivien aikana. :)
Ville tuli viime tiistaina Ouluun ja mietittiin sitten torstai aamuna ennenkuin lähdin töihin että "Pitäskö lähteä Helsinkiin? -Joo lähdetään!" ja nii vaa ostettii yöjunaan liput että kun pääsen töistä niin kamppeet laukkuun ja menoksi! No kävin sitten töissä, töiden  jälkeen vähän pakkaamista ja eikun juna-asemalle. Oltiinkin sitten perjantai aamuna yhdeksän aikaan Helsingissä ja eikun raahaamaan tavarat Villen kämpille. :) 




  Hengailua auringossa. :)


 Yks mun lemppari kaupoista, pakkohan se oli käydä pyörähtään ja ihailla vaan kaikkia ihania vaatteita. :)


 Näin tän aivan uskomattoman upean taide teoksen ja oli ihan pakko ottaa kuvaa. :) Tän maalauksen vieressä oli se  Le Purp popup Galleria ja siellä oli myös tosi kauniita tauluja. :) 



 Käytiin yhillä jossakin hotellin tornissa jossa oli sellanen kahvila-baari ja huhhuhh mua kyllä huimas siellä.. :D Korkean paikan kammosta kun kärsin.. :D mahtavasti kyllä näkyi helsinki.. :) 


 Mua häikäiseee niiin...


 Tää on sitten sitä normaalia mua!



 Tennispalatsissa käytiin katsomassa The Host- leffa, oli hyvä! Suosittelen jos tykkää vähän yliluonnollisemmista leffoista :)







Vähän pääsiäistäkin juhlittiin Villen kämpillä. :) 



En malta odottaa ensviikon perjantaita! Silloin takasin Helsinkiin ja maanantaina kuuntelemaan Ellie Gouldingia tavastialle <3 :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti