torstai 4. huhtikuuta 2013

Hiusten hoito / Oriflame


Tänään sain työkaveriltani noin reilu viikko sitten tilaamani Oriflamen tuotteet! :) Kuvastossa oli hyviä tarjouksia joten pakkohan jotain sitten oli tilata. :D 
Mulla on nyt viime aikoina kulunut eniten rahaa ja aikaa mun hiuksiin joten tuotteet jotka tilasin liittyvät luonnollisesti jälleen kerran hiuksiin. :)  Matka tummanruskeista pastellin violetteihin hiuksiin on ollut todella pitkä (ainakin mun mittakaavassa="mulle heti nyt") ja useiden vaalennus kertojen takia hiukseni ovat vaatineet eri hoitotuotteiden käyttöä. 

1. Hoitoaine vaaleille hiuksille. 2. Hiusnaamio vaurioituneille hiuksille, ensimmäisen käyttökerran jälkeen hiukset tuntuivat ja näyttivät huomattavasti terveemmiltä. :) 3. Hiusten muotoiluaine jossa lämpösuoja. Lähinnä käytin lämpösuojana. 4. Perus hoitosuihketta. 5. Lorealin hoitosuihke. 6. Hiusnaamio joka poistaa keltaisuutta ja vahvistaa hiuksia. Lisäksi oon käyttänyt Joicon color endure violet hoitoainetta ja shampoot on olleet millon mitäkin. :) PLUS Piimax C + Biotiini tabletit 3 x/ päivä. Piimaxia olen nyt käyttänyt tasan kuukauden ja voin jo nyt huomata eroja aikaan jolloin en niitä käyttänyt. Hiukseni ovat kasvaneet kuukaudessa n. 2 cm :) 

Ja nyt niitä Oriflamen tuotteita. 


nature secrets HOT OIL kuiville ja vaurioituneille hiuksille. 1,50 €

nature secrets vehnä ja kookos hoitoaine kuiville ja vaurioituneille hiuksille. 2,90 €

nature secrets shampoo kuiville ja vahingottuneille hiuksille. 2,90 €

Eye liner, musta. 2,90 € 

Tänään olisi tarkoitus testata hiusöljyä, shampoota ja hoitoainetta. Toivottavasti tuotteet on hyviä vaikka noin halvalla sain. :) Innostuin kyseisistä tuotteista eniten sen takia että niissä on käytetty suurimmaksiosaksi vain luonnon raaka-aineita. :) 

Tulossa:

Kynsipostausta, vielä en tiedä minkälaiset kynnet teen, mutta viimeistään huomenna juttua kynsistä! :) 

korkea  aika tehdä kynsille huoltoa?? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti