torstai 2. toukokuuta 2013

Vihreys on poissa!

Heipati heiiii, niin se vain vappukin meni ja oli ja kuten viime postauksesta arvata saattaa ja näkee että mulla oli sit vapun ajan räikeen vihreä tukka... kuva vääristää hieman että väri oli ainakin pariastetta kirkkaamman vihreä eli tummempi ja enhän mä siitä oikeen tykännyt.. hirveenä sain kannustusta että no tollaiset pastellin mintunvihreäthän on muotia tällä hetkellä ja ei ole pahat ym. mutta kun itsestä ei tuntunut hiusten kuontalo mieleiseltä päätin tehdä vähän tausta tutkimusta ja sainkin netistä hyviä vinkkejä kuinka vihreyden saa pois! 

Aluksi oli tarkoitus kokeilla syväpuhdistavaa shampoota, mutta en sitten koskaan päässyt kampaamoon asti joten päätin saada vihreyden "kotikonstein" pois. 

Selvis että vihreen vasta väri on punainen ja syyy siihen miksi mun hiukset menivät vaalentaessa vihreiksi johtuu siitä ettei mun tukassa/hiusvärissä ollut tarpeeksi punapikmenttiä jota vaalee hius tarvitsee. Joten fiksuna tyttönä muistin että minulla on punasävyistä suoraväriä ja eikun testaamaan mitä tapahtuu! 
Sekoitin suoraväriin hoitoainetta sillä en halunnut hiuksistani punaisia/vaaleanpunaisia. 
Vitsi se tunne kun aloin laittamaan värisekoitusta  päähän ja näin eron jo sekunneissa! Se punainen todellakin toimiii! vihreys hiuksista katosi täysin ja no toki hiukseni ovat vähän violetinvaaleat, mutta VIHREÄ ON POISSA! <3 Seuraavaksi haluankin keskittyä saamaan alla näkyvät hiukset! <3 Upeat eikö? :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti