tiistai 14. toukokuuta 2013

Liselotte Watkins

"Oooooo kesänlapsi mä ooooon, Ooooo villi luonteen....." Ihanaa kun kesä on vihdoin aluillaan! <3 Tunsin itseni tänään tyhmäksi kun olin töissä (ulkona lasten kanssa) talavitakki päällä...........heh :D Tietenkin siinä sit tuli _hieman_ kuuma ja päätin nakata kaikki talvitakit kaappien perukoille! Hassuu jotenkin kun yhtäkkiä tulee näitä "lämpöaaltoja" (puhun siis ulkoilmasta en vaihdevuosiin liittyvistä "aalloista") kun esim. edellisenä päivänä on ollut huomattavasti kylmempää niin ei oikeen tiedä mitä vaatteita sitä käyttäisi ulkona.. :D Nooh sekin selviää vaan ulos lähtemällä tai katsomalla lämpömittariii jota en kyllä edes omista. :)
 Mutta enemmittä lötinöittä oon TAAAS tehnyt uudet kynnet (joo taas..) ja en sen enempää miettinyt millaista haluaisin tai mikä ois vuodenaikaan sopivaa jotenka niistä tuli vaa tollaset ööö mun mielestä aika kesäiset. :) Toivottavasti kuvista saa selvää jne. :)




Mä sit tilata hurautin "vaihteeksi" Oriflamelta muutaman pienen jutun. :) Eli Liselotte Watkins on suunnitellut oriflamelle ja vain ja ainoastaan näitä sai oriflamelta tilattua niin mitäs kaikkea hän olikaan suunnitellut...No mä tilasin sieltä kännykälle "kotelon" vai miksi sitä kutsutaankaan ja sitten lompakon. Aluks vähän järkytyin tuon lompakon koosta kun toi on pikkulaukun kokoinen, mutta toisaalta wooot evööö... mahtupahan ainaki PASSI lompakkoon! :D Tilasin vielä Liselotte Watkinsin suunnitteleman meikkilaukun, mutta ne oli jo myytyloppuun! :/ Lisäksi mä tilasin kaksi huulipunaa punasta ja vaaleenpunaista.


Puhelin kotelo 5,90e


Liselotte Watkins lompakko, 10,50e


Huulipuna 4,50e/kpl




Oikeen kivaa viikkoa kaikille! :]

3 kommenttia:

  1. Hei! Löysin sun blogin kun googlasin tuota kukkaroa. Osaatko kertoa montakohan taskua siinä on, ja onko se ihan normaalilompakko eli siinä on taskuja korteille, kolikoille, seteleille jne.? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Joo eli siinä on muistaakseni 8 paikkaa korteille ja korttien takana seteleille sellainen tasku. Toisella puolella on sitten kolikoille vetoketju tasku. :) Tuo lompakko on niin iso että sinne mahtuu passikin (vertauskuvaa lompakon koolle). :)

      Poista
    2. Hyvä homma, kiitos vastauksesta :)

      Poista