lauantai 23. maaliskuuta 2013

Update

Helloo ihmiset! :) Siitä onkin jo viikko kun oon viimeksi tänne postaillu ja kirjotellut.. Onpa nyt kyllä vaikea kirjottaa, tuntuu että pläöäääää en tiiä mitä kerron mun kuluneesta viikosta, koska ei ole oikein mitään sen erikoisempaa tapahtunut, perus arkea. :) Paitsi että no nyt oon ollu tän viikon koulussa ja ensviikolla taas takasin töihin.. Koulussa on ollu mm. päihderiippuvuuksien tenttiä ja toimintatuokion pitoa luokalle..hmmm, mitäs muuta.
AINIIN! Oon siis haaveillut niistä pastellin violeteista hiuksista ja mähän värjätä täräytin torstaina(yöllä) värin päähän ja nyt nämä on ainaki eniten violetit hiukset mitä mulla on koskaa ollu..:) jippiii! :)

Kohta on pääsiäinen ja en oo vielä hankkinu rairuohon siemeniä enkä mittää.. Kauanko niillä edes kestää että ne kasvaa? viikko? Mä en tiedä.. :D Joku fiksu vois kertoa mulle. :)

Tänään mä oon "lapsenvahtina" mun nuoremmille sisaruksille, kun äiti on siskonsa luona Muhoksella, veljen kaveri tulee yökylään ja nyt pitäis alkaa jotain ruokaa tekemään "teineille" :D...
Aloitettiin siskon  kans siivoamaan kotia joskus 12 aikaan ja nyt päätin pitää taukoa..:D Se on aina mukava innoissaan alottaa siivous ja järjestyksen muuttaminen, mutta kun sitä on parituntia  touhunnut nii eipä sitä enää oikeen jaksakkaan..:) No onneks suurinosa huoneista on siivottu, vielä mattojen puisteluu jne. Sitten saa kyl riittää tältä päivältä.. :)










Mutta nyt ruoan laittoon! :) Moi!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti