sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Indie Fashion

Piiiiiiiiiiitkästä pitkästä aikaa täällä taas! Anteeksi kaikille jotka tätä mun blogia joskus ehkä ovat vilkuilleet ja ihmetelleet sitten että ei näy ei kuulu uusia postauksia, mutta nyt kun koulu kiireet on vähän hellittäneet niin oon päättänyt taas vähän enemmän panostaa bloggaamiseen. Sen nyt kuitenkin sanon että jokapäivä en tule postailemaan sillä mun uudessa kämpässä ei ole vielä(kään) nettiä, mutta taukoja ei toivottavasti tule enää ainakaan näin pitkiä :) 

En nyt tämän enempää höpise mun kuulumisista tässä, vaan menen suoraan asiaan, eli niinkuin otsikko jo kertookin mun tämän kertanen postaus liittyy muotiin ja erityisesti Indie tyyliin. Mä olen aivan hurahtanut tähän kyseiseen tyyliin! 



 En siis ole mikään muodin ammattilainen, en ylipäänsä tiedä mitä TAI minkälainen indie on? Siispä oon koonnut tähän kuvia jotka tuo mun mieleen indien ja tuo mulle sen hyvän fiiliksen. :)


Sulat. Niissä on vaan sitä jotain. Ja kuvan värimaailma on jees.

En tiedä miks tää kuva, mut tästä tuli vaa hyvä fiilis.

Ellie Goulding








O-OUU en oo enää brune.. :)
 Tällaista nyt tänään. Koitan saada otettuu mun nykyisestä tyylistä kuvia tänne että näätte vähän miten pukeudun yleensä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti