keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Päivitystä ja sen semmosta

....Kuinkas sitten kävikään, blogi on jäänyt viime ystävänpäivästä tyystin unholaan. (no myönnetään, on tämä välillä mielessä käynyt että olisi mukava jaella kuulumisia ja ihan kunnolla muokata kaikki taustat sun muut ja aloittaa kunnolla postaaminen.) Tässä pari päivää sitten muiden blogeja lukiessani ajattelin kurkata omaani ja täällähän se vielä pystyssä oleili. :) 

Oon nyt vähän päivitelly uusia asetuksia/ulkoasua ja kyllä tästä melkoisen erinnäköinen lopulta tuli. :) Melko tumma etten sanoisi :D, mutta ainakin itse tällä hetkellä olen oikein tyytyväinen ulkoasuun. Vielä kun saisin ylätunnisteeseen kuvan jota oon nyt tässä tunteroisen yrittänyt pähkäillä että miten sellaisen saisi.....tuloksetta...ELI apua otetaan vastaan jos jollakulla on tietoa miten siihen jonkun kivan kuvan saisi! kiitos :) 

Mietin tässä alunperin että aloitanko/teenkö kokonaan uuden blogin ja poistan tämän, mutta laiskana ihmisenä päätin jatkaa tähän samaan vaikka viime bloggauksesta on about 9kk :)) heheh. Joka tapauksessa oon tässä nyt tehnyt listaa mitä aihe alueita aijon lähitulevaisuudessa tänne postailla ja tässäpä olisi muutama näin aluksi :)...

Kuka olen?
Muutto.
Pikkujoulut.
Kynsijuttuja.
Jne.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti