keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Kuka olen?

Noniin tässä olisi ensimäinen lupaamani postaus "Kuka olen?". Sen verran jo näin aluksi sanon että en ala täällä kertomaan asuinpaikkaani osoite tarkasti, syntymäpäivääni saati sotuani. Hahah :D mutta kukapa sellaista edes tekisi, varmaan joku minua rohkeampi :).



Eli olen jo varmaan jotain kertonutkin itsestäni tuolla ihan vanhimmissa teksteissäni, mutta haluan ns. aloittaa "puhtaalta pöydältä" ja lähinnä kertoa mitkä asiat ovat tällä hetkellä minulle ajankohtaisia ja minkälainen olen nyt. :)


Olen siis 20-vuotias nainen (hahah meinasin kirjoittaa ensin 19vee, ei nimittäin ole aivan älyttömän pitkä aika syntymäpäivästäni :D) ja opiskelen lähihoitajaksi. Olen töissä päiväkodissa ja nautin työstäni todella paljon, jokainen päivä on erilainen ja on tavallaan mukava miettiä töihin mennessä että onkohan tästä päivästä tulossa haastavampi kuin toisesta yms. :) Eli pidän työstäni. Asun tällä hetkellä vielä äitini, siskoni ja veljeni kanssa, mutta sekin kestää enää vain alle viikon jonka jälkeen muutan omaan kotiin <3 Muutosta postailen vielä erikseen, eli ei siitä sen enempää tähän. :) Mitähän muuta.. hmmm no rakastan shoppailua! <3 (kukapa naispuolinen ei..? tai miksi ei miespuolinenkin? ) ja pidän myös kynsien huoltamisesta, lähinnä siis lakkailen ja huollan omia kynsiä viikoittain tulee tehtyä jotain uutta kynsille :) niistäkin tulee myöhemmin postausta. :) ja ja noh olen luonteeltani iloinen (yleensä), sosiaalinen ja sellainen "kaikkien kaveri" tyyppi :). Eli tuun  toimeen erilaisten ihmisten kanssa :).
Nyt en osaa enempää itsestäni kertoa, yllättävän vaikeaksi tämä postaus itselleni osoittautui :D että millainen sitä on.. :D helpommalla oisi varmaan päässyt jos ois muilta kysellyt vähän että "hei, millanen mä oon?". Mutta tässä olis vähän aluksi.

Ja kun saan tämän blogin kunnolla pyörimään niin saatte varmaan paremmin sen kuvan minusta että minkälainen toi tyyppi on.. tai sitten ette.. ei voi tietää vielä ainakaan :).


Mutta nyt lähden nukkumaan, hyvää yötä kaikille teille! <3

3 kommenttia:

  1. Mä muistan kuinka olit ihan erilainen hissukka alakoulussa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha :'D joo itsekkin muistan! Aivan älyttömältä tuntuu se kuinka on muuttunu aivan erilaiseksi :D nyt kyllä kiinnostaa että kuka oot? :D

      Poista
  2. Se ei ole relevanttia kuka oon, petyt jos paljastan.:D Olit silloin suloinen hieman hiljaisempi tyttö, mutta jokainen muuttuu aikuistumisen myötä :D Susta on tullu sellanen joka haluaisin itsekin joskus olla. :D

    VastaaPoista